Jaga:     
Nipid

Appi, magusaisu ajab hulluks! Seitse head nippi magusast loobumiseks!

Ei suuda "ei" öelda šokolaadile, kommidele ja saiakestele? Kontrolli oma magusaisu nende seitsme nipiga! 

Joo vett!  Kui magusaisu võtab võimust, siis leevenda seda veega. Vee joomine aitab täita kõhtu ning leevendada tühja kõhu tunnet. 

Suurenda ja piira toitainete sisaldust. Lisa oma menüüsse juurde kiudaineid, valgu-ja rasvarikkaid toite ja vähenda lihtsüsivesikute hulka (saiatooted, kiirtoidud jms). Heaks abiliseks on tervislikumad vahepalad, näiteks pähklid või vinnutatud liha.

Väike kogus magusat. Jäta oma menüüsse alles maitsvad puuviljad. Ära eemalda magusat täielikult oma toidulaualt. Luba aeg-ajalt endale ka midagi magusat, aga väga väikeses koguses. 

Näts. Näts on kalorivaba, sisaldades samal ajal piisavalt magusaainet, tänu millele saab oma magusavajaduse kätte. 

Liigu. Kui liigud rohkem, siis õpib meie keha paremini suhkrutega toime tulema. Nii kontrollib meie organism ise veresuhkru ja insuliinitaset. 

Tervislik magus. Leidub palju asendajad magusale, mis leevendavad magusavajadust. Söö kuivatatud puuvilju, näiteks on head kuivatatud banaanid või rosinad.

(Foto: Pixabay)