Tarbija

Kas Kaup24 kaval skeem? Klient sai katkise diivani, raha tagastamise asemel pakutakse poe krediiti 

Annaliisa Köss, 27. mai 2020, 12:07
Foto: Martin Ahven

Nipiraamatu toimetusse on saabunud kiri nördinud tarbijalt, kes tellis endale kaup24.ee e-poest diivanvoodi. Lisaks sellele, et kaup jõudis kohale üheksa päeva lubatust hiljem, oli see ka defektiga, mida e-pood enda vastusele ei võta. Mida sellises olukorras teha, uurisime tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ametist.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

22. aprill 2020, 07:04
KULDREEGEL: kuidas e-poes šopates veenduda kaupleja usaldusväärsuses?
27. märts 2020, 05:22
E-poodidest tellimine on täies hoos! Vaata üle olulised ohukohad, mida teadma peaksid
23. märts 2020, 21:00
Ligi 800 eestlast on jäänud tühjade pihkudega: reset.ee veebipood sulges uksed
28. november 2019, 19:38
Piiriülesed petuskeemid e-kaubanduses: kuidas end nende eest kaitsta?