Tehnika

AUTO VIIE SOTIGA: kas selle rahaga saab usaldusväärse neljarattalise sõbra?

Vidrik Võsoberg, 20. oktoober 2016, 12:06

18 KOMMENTAARI

a
autopede/ 21. oktoober 2016, 18:38
tahan lisada rooste lased oma auto ise.
a
autopede/ 21. oktoober 2016, 18:31
auto .ei olene aastast ega läbi sõidust,oleneb tema omanikust.nii nagu sina temale nii tema sinule.olen sõitnud kasutatud autodega alates 1980 a vahetan lihtsalt huvi pärast mitte et oleks ajanud peeneks.olen näinud eelnevaid autosi liikvel.
s
selle/ 21. oktoober 2016, 09:42
500 eest saab ju kaks autot, mitte ainult ühe!
v
Van Ames/ 21. oktoober 2016, 09:09
Vat kõik sõltub ostjast.
Kuna meil on vaja 2 autot siis 88 aasta B3 audi 80 väsis lõplikult. Ja tõin "uue" autojärelmaks nimelisest firmast- jah SELLESTSAMAST :) universaal audi 80 94a 1.9tdi.
Masin täitsa korralik nii seest kui väljast 499 euri maksis. Mõned pisi iluvead on. Autol oli 3 põhiviga kui neid üldse vigadeks lugeda saab.
Seisupiduri tross vajas määrimist, kuna seismisega kinni jäänud
Üks kont vajas vahetust- 7 eurikut
Kelladeplokis vajasid mõned külmjooted üle jootmist kuna näidikud kord töötasid kord ei.
Roostepraktiliselt puudud. Väga hea ja ökonoomne masin selle raha eest.
Põhiautoks on mul 96 aasta A6 sama 1.9tdi mootoriga ja see on üldse parim auto IMHO, väga vastupidav ja ökonoomne. Väga vaikse salongiga.
Selle ajast japskid on juba kõik kuusakoskis.
Mül on olnud ennem 20 aastat ainult mersud, kud aeg teeb töö ja punnsilm 210 pole enam mersu. oli ka 2 w140 350td kabani :) väga hea auto kuid minu jaoks siiski tohutu kütusekuluga, linnas tuli 14 sajale ära. said kõik maha müüdu.
Ning nüüd juba 4 aastat Audi usku pean nentima kui lihtne on remontida ja hooldada Audit võrreldes Mersuga. Kasvõi tagaratta laagri vahetus. Audil piisab suppordi ja piduritrumli mahavõtmisest. Mersul tuleb pool tagasilda laiali lammutada + pärast sillastend teha (kalle, kokkujooks)
200% Audi poolt.
a
AUDI miis mulk./ 21. oktoober 2016, 07:57
Ostsin 2013 augustis AUDI - 80 ne 600 si ta e euri eest 1994 väljalaske 183 000 läbisõit. Ma ei ole autole midagi teinud ainult ühe korra mootori õli vahetanud. Ainult pesen teist vahel ka kallan ainult bensiini paaki. Auto on välimuselt ja igati hinge poolest nagu uus. Käisin rahaautomaadi juures üks mees pakkus 2000 si ta st euri, et anna ära. Nüüd sügisel läks vaesekesel ABS tuli põlema. Selle autoga ma sõidan surmani vast üks 40 aastat veel ja teine inimene sõidab niipalju veel edasi. Sujuvat liiklemist kõigile.
ä
Ärni/ 20. oktoober 2016, 23:22
A ostsin Gaz-53.Käin sellega Uduvere poes toitu toomas.Vahest sooja ilmaga hea kastis tinutada,eit ei näe..
3
300 eest auto/ 20. oktoober 2016, 21:29
Ostsin 300 auto .2a sõitnud.pole erilisi probleeme olnud.üv puhtalt 3 korda lābilainud.võib 10 tonni eest ka petta saada.autoks 7 kohaline mahtuniversaal.
u
Urmas/ 20. oktoober 2016, 15:05
111.657 Euroste, ehk 100 Briti naelaste autode testimine:
https://www.youtube.com/watch?v=Qmhi7xgtviM
Loomulikult Inglismaalt leiab ka saja naela eest korraliku odava hinnaga säästuauto, mis kestab vabalt aasta-paar. Eestis on hinnad palju kõrgemad.

ä
Ärbert/ 20. oktoober 2016, 14:21
"Eelistaksin igal juhul ühistransporti, autojagamisteenust või taksot - " maavälisest tsivilisatsioonist pärit kesklinnatibi kohta üsna tervemõistuslik lähenemine. Aga päris inimesed maalt peavad tsutt teisiti mõtlema - on vaja maalt ära ja maale tagasi saada.
m
muideks/ 20. oktoober 2016, 21:10
Ülle Rajasaar ei ela kesklinnas ja ka mitte Tallinnas.
k
kadrin/ 20. oktoober 2016, 21:56
Ärbert va maaväline ja kesklinnasisene elukauge tüüp, kes ei arvab, et kõik elavad trolli-trammi-bussijaama-taksopeatuse kõrval.
a
Ats/ 20. oktoober 2016, 14:09
Ikka saab. Ostsin 300.- eest gofi. Sõitsin ülevaatuse lõpuni. Vahetasin 150 euriku eest juppe ja roostekohad tegin aerosoolivärvi ja aukudele panin maalriteipi. Sõitis 4 aastat. Kogukulu 450.- eurikut. Ainult õli vahetus (tuleb teha igal autol) ja bens olid järgnevad kulud. Pole vaja remondikohta joosta vaid netis leiab piltide ja videode näol kenad õpetused kuidas midagi teha.
500 eest bensukatest soovitaksin VW erinevad variatsioonid, Audi 80/100, Opel astra vanemad mudelid, Vectra A, Vectra B mudelid vanema mootoriga (ecotec on jama). Diislite puhul vaataksin ainult 1.9td/tdi mootoreid mark pole tähtis. Peab keskenduma ainult mootori ja kere karbid(kandev konstrukstioon), põhi. Rooste tiibadel ja uste alumistes äärtes ja muu sarane pole ohtlik. Kui need korras, siis kalleid väljaminekuid ei tohiks tulla. 6-8 silindrilist mootorit ei soovitaks, sest nendega on üldjoontes jamasid. 4 silindrilise küttekulu tasub juba oma hinna suurema mootori ees ära. Minu puhul oli 1000 euri aastas (keskmine 8l/linnas 6l/maanteel) vs audi 100 2.8 v6 (15l linnas 10l/maanteel).
a
Atsil on õigus,/ 20. oktoober 2016, 17:57
paar aastat tagasi sai soetatud VW,augusti kuul.üv oli kevadel,kästi piduri torud vahetada,sain ülevaatuselt läbi peale torude vahetust.
L.s oli üle 300 tuhande,nüüd on 350,nokitsen,hooldan,natuke on roostet,kuid igati rahul.
Hind oli 750.-,kuid kaubeldav.Kuulutuses oli põhjalikult üles loetud kõik tehtud ja tegemata tööd,kusjuures oli tegu firma autoga! Nii,et võimalik on leida ka 500.-ga korralik isend,ainult aega ja kannatust on vaja.
n
nunuh/ 20. oktoober 2016, 13:33
Audi on lihtsalt selline nimi, mida iga jorss teab.
f
Frei/ 20. oktoober 2016, 21:50
Audil ja WV-l on muide ühised jupid.
Endal on 12a Passat 1,9 TDI 350 tuh.km.
Igati rahul aga aeg-ajalt annab elektroonika häireid (kontaktid!), teele ei ole küll kordagi jätnud. Roostet pole üldse, käivitumine, tõmme ja ökonoomsus on eeskujulikud. Lisasid on optimaalselt, tänapäevaste -abide ja tilulilude järele vajadust ei tunne.
m
"WV"/ 21. oktoober 2016, 00:31
r
Rumalale ajakirjanikule vidrik võsobergile./ 20. oktoober 2016, 13:22
Kuule harimatu inimene , on arvuti ajastu milleks minule ülevaatus ja kindlustus. Hari end.
t
Teil on õigus/ 20. oktoober 2016, 14:20
aga suu on söömise jaoks.