Nipid

4 uue aasta trennilubadust, mida suudad pidada 

Kaspar Lannes, 30. detsember 2017, 18:26
Personaaltreener Kaspar Lannes.  Foto: Laura Nestor
Olles edukalt läbinud rikkaliku jõulusöömaaja, koputab uksele südametunnistus, mis soovitab alustada uut aastat tervislikult. Et sportlikud lubadused oleksid vettpidavad, jagab MyFitnessi personaaltreener Kaspar Lannes sulle mõned nõuanded.  

1. Suhtu treenimisse kui lõbusasse ajaviitesse. Lähenedes treenimisele tippsportlase kombel, võid endale juba esimeste kordadega liiga teha. Seega, ära tee trennist tüütut kohustust, vaid leia selles miskit meeldivat, mis sind tegevuse juurde aina tagasi toob. 

2. Tasa ja targu. Uue aasta joovastuses võib sinus tekkida tunne, et omad üleloomulikke võimeid - 5 trenni nädalas, pole probleemi! Õigem oleks aga treeningkoormust suurendada järk-järgult, et su keha (ja ajakava) saaksid muudatustega harjuda ning väheneks pettumuse risk.

3. Raha motiveerib. Võta esialgu eesmärgiks 30 päeva. Iga kord, kui käid trennis, lisa hoiukassasse kindel summa raha. Kuu täitumisel võta kassast raha välja ning luba endale midagi head. Teine variant: jaga kuukaardi maksumus trennis käidud kordade arvuga. Kumb kõlab paremini: kas treening, mis maksis 15 eurot või trenn, millele kulus 3 eurot? 

4. Võta sõber kampa. Lubadusi kellegi teisega jagades annad ära osa vastutusest ning vähendad läbikukkumise võimalust. Kui tunned, et tahaks trennist puududa, utsitab sõber sind end diivanilt püsti ajama ja vastupidi, sest te kumbki ei taha teist - ja lõppkokkuvõttes ka ennast - alt vedada. 

Personaaltreener Kaspar Lannes.  Foto: Laura Nestor

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2600
helen.serka-sanchez@nipiraamat.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee