Tehnika

PÕNEV AUTOAJALUGU: 60 aastat universaalkerega autosid Venemaal. I osa

Toimetas Vidrik Võsoberg, 8. jaanuar 2018, 09:19

11 KOMMENTAARI

a
azx/ 9. jaanuar 2018, 06:29
t
Teeline/ 8. jaanuar 2018, 21:39
Minu arust tehti ümarate tuledega Moskvitše Iževskis (Iž 408, iž-412, Iž-2715). Moskva tehase omad olid kandiliste tuledega. Ise sõitsin mitmeid aastaid juhina M-426-l, millel olid kandilised esituled ja ühes tükis tagaluuk.
o
Olete ise mingi kakajunni väljamõelnud või? Pirukakuut oli see/ 8. jaanuar 2018, 20:20
p
Pirukaauto/ 8. jaanuar 2018, 19:19
Pirukaauto ei ole universaal, aga siiski meenus Moskvich 400 baasil valmistatud puidust kongiga auto.
Mäletan, nagu kapott ja esiuksed oleksid olnud metallist, kõik ustest taga pool lakitud puidust.
g
GAZ 22/ 8. jaanuar 2018, 18:24
...tehti ka kiirabiautona. Lapsena sain sõidu maahaiglast linnahaiglasse.
n
Norija/ 8. jaanuar 2018, 14:20
Loe ja püüa aru saada: ... 1957. aastal alustas Rootsi autotootja Volvo elegantse Duett-universaali tootmist. Vaid paar aastat hiljem, 1957. aastal, alustas Moskva väikeautode tehas universaalkerega Moskvitš 423 tootmist.
Tundub, et paar aastat läks mööda, aga aastaarv ei muutunud.
s
Sa / 8. jaanuar 2018, 22:31
pole kuulnud nõukaaegset üleskutset: 5 aastat 3aastaga? Siin ju sama teema...
v
Valga autubaasi tagant / 8. jaanuar 2018, 11:48
Väga polulaarne oli Izhewsky linnas toodetud IZH 2715, rahvakeeli kakajunn. Kuiva ilma ouhul isegi sõitis, vahel.
s
Sa ise oled see junn!/ 9. jaanuar 2018, 00:38
Kabluk- ehk eesti keeles saapa- kingakonts oli selle nimi.
v
Van Ames/ 9. jaanuar 2018, 13:07
Meil idas kutsuti neid pirukaks ehk piroožnikuks