Nipid

Erik Orgu soovitab, kuidas edukalt trenniga alustada! 

Toimetas: Helen Serka-Sanchez, allikas: Nipiraamat, 19. märts 2018, 09:30
Alusta treenimist teadlikult!
Toitumisnõustaja ja personaaltreener Erik Orgu annab nõu, kuidas alustada treeninguga, mis ka tulemusi annab.

 * Tee toitumine korda

Kui sul on plaanis hakata trenni tegema, siis alusta esmalt tasakaalustatud söömisest. Toitumine annab suurema panuse su vormile ja energiatasemele kui trenn. Seega alusta sellest!

 * Alusta rahulikult

Kui alguses oli plaanis teha trenni neli korda nädalas, siis pigem tee kaks. Tõsta intensiivsust või sagedust ühe-kahe nädala tagant, mitte iga trenniga. Nii lased kehal harjuda ja taastuda.

 * Võta juhendaja või mine rühmatrenni

Kui plaanid alustada uue treeninguga või sa pole kindel oma teadmistes, kasuta kindlasti spetsialisti abi. Tee mõned eratreeningud või liitu väiksema treeninggrupiga, et teha endale selgeks baasteadmised.

 * Vali treening vastavalt eesmärgile

Selleks, et kaotada mõni kilo ei pea tegema väga intensiivset trenni. Sellise eesmärgi puhul piisab, kui teed kaks-kolm keskmise tempoga trenni nädalas. Muidugi ära unusta tervislikku toitumist!

 * Kui tekib väsimus võta rahulikult

Kui tunned, et oled trennist väsinud piisab 3-5 päevasest puhkusest. Seejärel naase targemana taas trenni. Jäta iga trenni lõpus 10% energiast alles, sest siis on sul alati põhjust ja jõudu tagasi tulla. Kuula oma keha!

Samal teemal

11. mai 2018, 16:25
ERIK ORGU SOOVITAB: neli tervislikku retsepti emadepäevaks

TOIMETAJA

+372 5199 3733
kadi.saar@nipiraamat.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee