Nipid

Jälle tuleb kella keerata! Kuidas uue kellaajaga harjuda? (73)

Toimetas Helen Serka-Sanchez, 28. märts 2019, 05:29
Loe, kuidas kella keeramine kergemaks muuta! Pixabay
Paljudele mõjub suveajale üleminek laastavalt, sest ärgata tuleb tund aega varem. Need nõuanded aitavad varem algava päevaga kiiremini harjuda ja sellest suuremat rõõmu tunda.

Muuda varakult uneaega

Hakka juba mõned päevad enne kellakeeramist igal õhtul veidi varem (10-15 minutit) magama minema ja hommikul tõustma. Nii pole üleminek uuele ajale nii ränk.

Väldi õhtul nutiseadmeid

Juhul, kui uni ei taha õhtul tulla, siis loe pigem raamatut. Nutiseadmete ja teleka sinine valgus mõjub organismile ergutavalt. Katsu vältida ka liiga hilist sportimist.

Tõuse koos päikesega

Ära tõmba õhtul kardinaid akna ette, vaid lase hommikul ennast päevavalgusel äratada. See on kõige loomulikum viis ärkamiseks. Samuti annab päike algavaks päevaks energiat.

Pea kinni rutiinist

Peale kellakeeramist jätka samasuguse päevakavaga nagu varem. Söö, tee sporti ning mine magama ja tõuse samadel kellaaegadel nagu enne.

Samal teemal

14. märts 2019, 05:50
Halb uni rikub elurütmi! Millal peaksid pöörduma spetsialisti poole?
6. märts 2019, 06:00
MAAGILINE MÕJU: nii on seotud soolestik, uni ja vaimne tervis
16. jaanuar 2019, 09:43
Purustame müüdi: kas mobiiltelefoni tohiks äratuskellana kasutada?

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2600
helen.serka-sanchez@nipiraamat.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee