Nipid

Suveks vormi! Erik Orgu lihtsad nipid 

Autor: Erik Orgu, allikas: Nipiraamat, 9. aprill 2018, 08:48
Head nipid, kuidas suveks vormi saada!  
Suvi pole enam mägede taga, kuid veel on piisavalt aega, et oma vormi parandada. Kui võtad omaks need kümme harjumust võid järgneva kolme kuu jooksul kaotada oma kehakaalust tervislikud 10%.

Järgi neid harjumusi ning võid lahti saada talvel kogunenud rasvapolstrist. 

1 tund trenni viiel päeval nädalas. Trennid ei pea olema rasked. Kui oled algaja, tee kolm kerget trenni, milleks võib olla kiir- või kepikõnd ning kaks jõutreeningut kodus või jõusaalis. 

2 liitrit vett päevas. Hakates jooma kaks liitrit vett päevas, teed endale suure teene. Võta aga teadmiseks, et kohv, tee, supp ja toidust saadav vedelik sinna alla ei kuulu.

3 toidukorda päevas. See tagab hea enesetunde ja parema füüsilise vormi. Loomulikult on kõige tähtsam see, mida sa sööd. 

4 hingetõmbepausi päevas. Nende pauside ajal on kõige parem olla ilma igasuguste väliste segajateta, nagu televiisor, ajakiri, nutitelefon, arvuti ja raadio. See on hetk sulle endale - pane mängima mõnus muusika ja mõtle ainult häid mõtteid. 

5 venitusharjutust. Koos treeningutega saavad harjumuseks ka venitused. Inimesed kipuvad veetma enamiku oma päevast sundasendites, mille tõttu võib keha vaevelda lihas- ja liigesevalude käes.

6 minutit naeru. Katsu leida viise, kuidas oma ellu tuua rohkem positiivsust, sest rõõmus meel vähendab stressi ja see omakorda liigset söögiisu. 

7 tundi ööund. Head und vajame selleks, et ajus toimuks ainevahetus ja kehas hormoonide süntees ning et taastuksime treeningust.

Kell 8 hommikul äratus. Kella kaheksa paiku hommikul ärgates oled kõige lähemal meie ajavööndi inimese loomulikule ööpäevarütmile. Isegi kui su päev algab hiljem, kasuta seda toiminguteks, mida sa päeval teha ei saa. 

Kell 9 õhtul võta päev kokku. Kasuta aega enne uinumist raamatu lugemiseks, lähedastega vestlemiseks ja järgmise päeva ettevalmistusteks. Väldi elektroonika kasutamist!

Kell 10 õhtul kustuta tuled. Isegi kui sul võtab uinumine kauem kui pool tundi, käivituvad kehas pimedas toas organismi taastavad protsessid ja su organism juba puhkab.

Samal teemal

11. mai 2018, 16:25
ERIK ORGU SOOVITAB: neli tervislikku retsepti emadepäevaks
26. aprill 2018, 14:15
Neli tegevust, mis põhjustavad liigesehädasid

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2600
helen.serka-sanchez@nipiraamat.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee