Head nipid, kuidas suhkrutarbimist vähendada! ()
Jaga:     
Nipid

Erik Orgu nipid, kuidas vähendada suhkrutarbimist

Suhkrutarbimise vähendamine on üks tõeline väljakutse. Tegemist on aga hädavajaliku muutusega oma tervema elu nimel.

1. Tee endale selgeks, kui palju suhkrut tarbid

Jälgi mõni päev oma toitumist, et leida üles ka peidetud suhkrud, mis võivad olla soolastes toitudes. Arvuta kokku oma päevane tarbitava suhkru kogus, et saaksid seda vähendama hakata.

2. Hakka lugema toitude infolehti

Süvene sellesse, mida ostad. Igal pakil on infoleht, kus täpselt kirjas, mida toode sisaldab. Kui näed koostisainete nimekirjas suhkrut (ka glükoos, fruktoos), ole hea ja pane see letile tagasi.

3. Rahulda magusaisu loodusliku magusaga

Kui oled maiasmokk, söö naturaalseid magusaid toiduaineid, millesse pole lisatud rafineeritud suhkrut. Minu eelistused on mesi, vahtrasiirup, datlid, rosinad, puuviljad ja marjad.

4. Ära joo magusaid jooke!

Üks lihtsamaid mooduseid suhkru ületarbimiseks on seda juua. See, et nendes jookides on vähe kaloreid või need maitsevad hästi, pole mingi vabandus ega põhjus neid juua.

5. Osta naturaalset toorainet

Kõige lihtsam viis suhkru vältimiseks on osta ainult tooreid köögi-, juur- ja puuvilju, marju, liha, soolaseid piimatooteid ja kuivaineid. Kui tahad midagi krõbistada, vali pähklid, mitte kartulikrõpsud.