Nipid

Pika bussireisi virgutusharjutused 

Tuuli Mäemat, 6. juuli 2018, 20:08
Muuda bussireis eriti mõnusaks.  Foto: Pixabay.com
Suvel on mõnus sõita bussiga ja avastada uusi paiku. Mida teha selleks, et bussis jalad ära ei sureks ja keha virge püsiks annab nõu Miina Saak, Lux Expressi turundus- ja müügispetsialist.

Tee neid harjutusi bussiga sõites

·     Hoia kinni eesoleva istme seljatoest ja tõuse veidi püsti ning mine tagasi istesse. Harjutust võid teha kümme korda.

·     Istu sirge seljaga, toeta käed istmele ja tõsta jalad maast lahti kolmeks kuni viieks sekundiks. Harjutust võid teha viis korda.

·     Tõsta pihkudega väljapoole pööratud sõrmseongus käed üles. Siruta. Hoia asendit kolm sekundit. Harjutust võid teha viis kordust.

·     Hoia käed risti õlgadel, kumerda ja siruta ülakeha. Harjutust võid teha kümme korda.

·     Tee rahulikus tempos kerepöördeid paremale ja vasakule sõrmede puutega vastu istet. Hoia selg sirge. Tee harjutust kümme korda.

·     Painuta ülakeha kordamööda paremale ja vasakule poole surudes õlga alla.

·     Hoia jalad täistallaga põrandal. Pinguta tuharalihaseid ja suru samal ajal jalad tugevalt vastu põrandat. Harjutust võid teha kümme korda.

·     Vii käed ette ja lükka selg kumeraks. Too käed rinnale ning suru õlad vastu seljatuge. Harjutust võid teha kümme korda.

·     Hoia jalad täistallaga põrandal. Tõsta jalad vaheldumisi päkale ja kannale. Tee harjutust 20 korda.

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2600
helen.serka-sanchez@nipiraamat.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee