Muuda bussireis eriti mõnusaks. (Foto: Pixabay.com)
Jaga:     
Nipid

Pika bussireisi virgutusharjutused

Suvel on mõnus sõita bussiga ja avastada uusi paiku. Mida teha selleks, et bussis jalad ära ei sureks ja keha virge püsiks annab nõu Miina Saak, Lux Expressi turundus- ja müügispetsialist.

Tee neid harjutusi bussiga sõites

·     Hoia kinni eesoleva istme seljatoest ja tõuse veidi püsti ning mine tagasi istesse. Harjutust võid teha kümme korda.

·     Istu sirge seljaga, toeta käed istmele ja tõsta jalad maast lahti kolmeks kuni viieks sekundiks. Harjutust võid teha viis korda.

·     Tõsta pihkudega väljapoole pööratud sõrmseongus käed üles. Siruta. Hoia asendit kolm sekundit. Harjutust võid teha viis kordust.

·     Hoia käed risti õlgadel, kumerda ja siruta ülakeha. Harjutust võid teha kümme korda.

·     Tee rahulikus tempos kerepöördeid paremale ja vasakule sõrmede puutega vastu istet. Hoia selg sirge. Tee harjutust kümme korda.

·     Painuta ülakeha kordamööda paremale ja vasakule poole surudes õlga alla.

·     Hoia jalad täistallaga põrandal. Pinguta tuharalihaseid ja suru samal ajal jalad tugevalt vastu põrandat. Harjutust võid teha kümme korda.

·     Vii käed ette ja lükka selg kumeraks. Too käed rinnale ning suru õlad vastu seljatuge. Harjutust võid teha kümme korda.

·     Hoia jalad täistallaga põrandal. Tõsta jalad vaheldumisi päkale ja kannale. Tee harjutust 20 korda.