Nipid

5 NIPPI: muuda hommikune ärkamine lihtsaks! 

Toimetas Helen Serka-Sanchez, 10. oktoober 2018, 13:53
Kui vaid oleks ärgates sama ärgas kui kukk Sabine van Erp, Pixabay
Pimedal argipäeva hommikul silmad avades võib tekkida kahtlus, kas endiselt pole veel öö. Ka keha tõrgub sooja teki alt välja tulemast. Kohe jagame mõned nipid, mis aitavad teha hommikuse ärkamise veidi lihtsamaks.

1. Jäta kardinad lahti ja ära rulood ette tõmba. Praegusel ajal on nagunii pime ja hommikune päike sind segama ei kipu. Ehk aitab pisutki heledam taevas silmi kergemini avada. Just loomulik valgus on kõige parem ärataja.

Samal teemal

2. Mine magama ja ärka iga päev samal ajal. Nii harjub sisemine kell just nende kellaaegadega. Muidugi tähendab see enda distsiplineerimist nädalavahetuse hilistel tundidel magama minemise ning hommikul ärkamisega. Samas virged argihommikud on seda väärt!

3. Ärka üles 10 minutit varem kui sul tegelikult vaja oleks. See aeg annab võimaluse teha midagi, mis su hommiku rõõmsamaks teeb – joo rahulikult kohvi, loe lõik lemmikraamatust või säti ennast rahulikult päevaks valmis. Nii jõuad sa tööle väljapuhanud ja rõõmsana.

4. Ära unusta hommikusööki! Mõtle enne magama minekut läbi, mida hommikul süüa tahad ja tee vajalikud ettevalmistused. Näiteks tee valmis võileib, paki ära ja pane külmkappi, et see hommikul kaasa haarata. Hommikul annavad energiat ka väike õun ja pähklid või kodujuust ja kirsstomatid.

5. Ära lükka äratust äratuskellal pidevalt edasi! Need mõned lisaminutid tegelikult sind ei aita, vaid muudavad su veel uimasemaks. Parem lükka tekk otsustavalt kõrvale ja asu tegutsema!

 Allikas: Buzzfeed 

Kui vaid oleks ärgates sama ärgas kui kukk Sabine van Erp, Pixabay

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2600
helen.serka-sanchez@nipiraamat.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee