Nipid

Maga end ilusaks! 6 head nippi, kuidas uni enda kasuks tööle panna! 

Toimetanud Tuuli Mäemat, 5. november 2018, 14:20
Mida teha, et hästi magada? C_Scott, Pixabay
Kui sa pikka aega hästi ei maga, hakkab see mõjutama kogu sinu elu. Kuidas paremini magada? Head nõu jagavad Hea une keskuse unenõustajad Kene Vernik ja Krista Peet.

Kuus head nippi magusa une heaks

Samal teemal

Liigu päeval – jaluta, tee trenni või aiatöid.
Toitu tervislikult. Jälgi, et su menüüs oleks puu- ja köögivilju ning et sa ei tarbiks päeva jooksul liiga palju ega ka liiga vähe kaloreid. Päeva teises pooles väldi kohvi joomist ja raskesti seeditavate toitude söömist. Jäta maha suitsetamine!
Väldi liigset stressi. Ära võta asju liigselt südamesse, eriti neid, mida sa muuta ei saa.
Õhtu olgu rahulik. Tee enne magama minekut rahulikke tegevusi, väldi nutiseadmeid ja muid ekraane. Vähemalt tund enne magama minekut vähendada kodu valgustust ja võta ette vaid lõõgastavaid tegevusi.
Ainult head mõtted. Lahka muresid päeva esimeses pooles. Õhtul enne uinumist lase ligi vaid head mõtted. Proovi vältida ka hirmu, et sa ei jää magama. Ainuüksi see mõte teeb uinumise raskeks.
Vaata üle magamistuba. Vii magamistoast ära kõik asjad, mis võivad und segada, näiteks tiksuv kell, surisevad või helendavad elektroonikaseadmed. Hinda ka madratsit ja patju – kas need on mugavad.

Loe pikemat lugu uneteemal novembrikuu Nipiraamatust!

Mida teha, et hästi magada? C_Scott, Pixabay

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2600
helen.serka-sanchez@nipiraamat.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee