Nipid

Parimad rasvapõletajad leiad puuviljaletist! Lisa need 9 vilja kindlasti oma menüüsse 

Toimetas Laura Karro, 18. veebruar 2019, 12:39
Kiudainerikkad puuviljad täidavad hästi kõhtu.Foto: Free-Photos, Pixabay
Kaalust alla võtmisel on oluline nii see, mida sa ei söö, kui ka see, mida sa sööd. Nimelt on just puuviljad need, mis aitavad täiskõhutunnet tekitada ja anda palju vitamiine ning toitaineid. Neid aedvilju peaks sööma igapäevaselt!

Kaalust alla võtmisel on oluline osa kiudainetel, mis hoiavad töös nii seedesüsteemi kui ka annavad korraliku täiskõhutunde. Lisaks muudele plussidele on need puuviljad ka suurepärased kiudaineallikad.

Samal teemal

1. Õunad on ühed kiudainerikkamaid puuvilju, mis aitavad hästi põletada sisemist rasvkudet.
2. Energiarohke banaan sobib hästi vahepalaks, andes piisavalt energiat.
3. Antioksüdantiderohked mustikad peaksid vähendama söögiisu.
4. Goji marjad hoiavad söögiisu eemal ja suhkrutaseme kontrolli all.
5. Kui tahad tõeliselt häid tulemusi kehakaalu alandamisel haara värske greibi järele.
6. Pirn on hea nii kehakaalu alandamises kui ka kõhukinnisuse vältimiseks.
7. Granaatõuna on küll keeruline koorida, aga see-eest on see vili täis vitamiine ja toitaineid.
8. Apelsin on samuti hea valik, aga seda magusat vilja üleliia süües, võid saada ka lisakaloreid.

Allikas Legionathletics.com

TOIMETAJA

+372 5199 3733
kadi.saar@nipiraamat.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee