Nipid

NIPID: too igasse oma päeva meelerahu 

Toimetas Tuuli Mäemat, 27. veebruar 2019, 21:00
Õpi keskenduma ja pööra oma tähelepanu olulisele. Foto: Pixabay.com
Meie igapäevaelu muutub järjest kiiremaks ja üha rohkem tunnevad inimesed stressi. Võta oma igasse päeva need nipid ja sa tunned end märksa paremini.

Proovi neid nippe

·      Kasuta oma aega mõistlikult. Vaata üle, mille peale oma aega kulutad ja mille peale mitte. Võrdle, kui palju nendest tegevustest ja tähelepanust kulub sul tegevustele ja inimestele, mis on sulle meeldivad ja kui palju nendele, mis ei ole meeldivad. Oma aja tark planeerimine võib kinkida sulle igas päevas tunni vaba aega.

·      Ümbritse end meeldivaga. Tahame või mitte, aga lõpuks muutume selliseks nagu on meie ümbrus. Seega vaata kriitiliselt üle, millised inimesed sind ümbritsevad- kas nad teevad sind õnnelikuks või õnnetuks.

·      Tee asju, mis meeldivad. Luba endal igas päevas vähemalt hetkeks teha seda, mis sulle meeldib ja olla nii, et tunned end hästi. Olgu selleks siis lihtsalt logelemine diivanil või käsitöö tegemine.

·      Liiguta end. Kas teadsid, et väsinuna end liigutades täitub sinu keha täiesti uue energiaga ja sinusse tekib palju positiivseid emotsioone. Käi regulaarselt looduses ja ammuta sealt energiat.

·      Keskendu. Märka, kuhu kulub sinu tähelepanu. Kui teed vajalike asju, olles samal ajal ise sotsiaalmeedias või kellegiga vesteldes, kulub sul märksa rohkem tähelepanu ja aega. Keskendu ühele tegevusele ja hoia oma fookust.

·      Hinga. Jälgi oma hingamist, kui sinu keha täitub korralikult hapnikuga, tunneb ka sinu keha end hästi.

·      Võta endale hetk. Ükskõik, kui kiire sinu päev on, leia see mõnus paik ja hetk, et korra sulgeda silmad ja rahuneda. See lõdvestab kogu sinu keha ja meele.

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2600
helen.serka-sanchez@nipiraamat.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee