Nipid

3 toiduainet, mis teevad juustega imesid 

Toimetas Helen Serka-Sanchez, 2. august 2019, 18:31
Näiteks avokaados sisalduvad küllastunud rasvhapped teevad lisaks juustele head ka sinu vaimsele tervisele, hoiavad veresuhkru tasakaalus ja mõistuse terava.Foto: Matthew T Rader/Unsplash
Pole saladus, et välisele ilule aitab kaasa see, mida sööme. Just toidust omastab organism kõige paremini vajalikud vitamiinid ja mineraalid, mis annavad tegutsemiseks energiat ja välimusele sära.

Avokaado
Selles rohelises ümaras puuviljas on olemas juuste kasvuks olulised A-, D- ja E-vitamiinid, mis on võimsad antioksüdandid ning omega-9 rasvhapped, mis annavad juustele sära. Avokaados sisalduvad küllastunud rasvhapped teevad lisaks juustele head ka sinu vaimsele tervisele, hoiavad veresuhkru tasakaalus ja mõistuse terava.

Peale värske vilja võib kasutada ka avokaadoõli lisades seda salatitele ja külmadele suppidele. Kuna avokaadoõli talub hästi kuumutamist, siis võib seda kasutada toidu praadimiseks.

NIPP! Lisaks avokaado söömisele hoolda kiharaid avokaadoõliga, mis aitab niisutada katkevaid juukseotsi.

Samal teemal

Kõrvitsa- ja päevalilleseemned
Oma menüüle tasub lisada ka rauda sisaldavaid kõrvitsa- ja päevalilleseemneid. Just selle mineraali puudus võib põhjustada juuste väljalangemist. Kõrvitsaseemnetes on ka tsinki, A- ja K-vitamiini ning omega-3 rasvhappeid.

NIPP! Puista seemneid salatitesse või vokiroogadesse. Purustatud seemned sobivad hästi hommikupudrule või smuuti sisse.

Maguskartul
Toitumissoovitustes on kirjas, et iga päev peaks sööma viis peotäit juur- ja puuvilju, sest need sisaldavad meile olulisi toitaineid. Näiteks maguskartulis on antioksüdant betakaroteeni, millest organism sünteesib A-vitamiini, mis aitab kaasa rakkude uuenemisele. Viljas sisalduvad folaadid tõstavad naha ja juuste kaitsevõimet UV-kiirgusele.

NIPP! Valmista maguskartulit ahjus maitsestades seda soola ja rosmariiniga. Hästi sobib see ka karridesse.

Allikas: Luxyhair.com