Tarbija

E-poodidest tellimine on täies hoos! Vaata üle olulised ohukohad, mida teadma peaksid 

Nipiraamat, 27. märts 2020, 05:22
Kaupade tellimisel Hiinast, USAst või mujalt väljastpoolt Euroopa Liitu tuleb tarbijal iga e-poe puhul enne ostmist kindlaks teha, millised on tagastusreeglid. Foto: Negative Space / Pexels

E-poodidest tellides varitsevad meid sageli erinevad ohud: kust on turvaline tellida, millised on võimalused raha tagasisaamiseks või kelle poole peaks pöörduma, kui kaup ei saabu ja raha ei tagastata. Korduma kippuvatele küsimustele vastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kommunikatsiooniekspert Anne-Mai Helemäe.

Kui kaup ei ole saabunud, siis millal on mõistlik aeg raha tagasi küsida?
Reeglina on kauba tarneaeg kokkuleppeline ning tavaliselt on vastav tähtaeg ära märgitud müügitingimustes või tootetutvustuse juures. Kui kaupleja ei pea lubatud tähtajast kinni, tuleb tarbijal anda müüjale uus mõistlik lisatähtaeg. 

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

30. juuni 2020, 05:23
Kolm alternatiivi pangalaenule: kuidas osta kodu laenu võtmata?
29. mai 2020, 05:15
HOIA RAHA KOKKU: 10 nippi, kuidas vältida emotsioonioste
19. märts 2020, 20:03
E-kaubanduse ohud: 8 nõuannet, mida enne ostu sooritamist kindlasti teadma peaksid
12. veebruar 2020, 16:00
Populaarne veebipood Reset.ee sulgeb uksed: kuidas oma kaup või raha veel kätte saada?