Tarbija

Lugejad kaebavad: see veebipood jättis meid ilma nii rahast kui kaubast 

Annaliisa Köss, 25. november 2019, 09:27
Paljud tarbijad on sattunud olukorda, kus nad on tellinud e-poest www.reset.ee kauba, kuid kaupleja ei suuda seda lubatud aja jooksul tarnida. Foto: Igor Miske / Unsplash

Nipiraamatule laekus kiri Priidult, kes on hädas veebipoega www.reset.ee. E-poest, kust on võimalik tellida mitmeid erinevaid tooteid alustades kodumasinatest ning lõpetades mänguasjadega, ei ole mees enam kui kuu aja jooksul saanud kätte ei tellitud kaupa ega ka tagasi nõutud raha. Otsustasime asja uurida ning võtsime selguse saamiseks ühendust Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametiga.

„Skeem on neil selline, et pakuvad poes olematut kaupa. Tellisin 13. oktoobril LG 65" Ultra HD OLED-teleri, kuid mida ei ole, on teler,“ on Priit nördinud. „Kui raha käes, algas venitamine. Küll pidi kaup minuni jõudma nädala lõpuks, esmaspäevaks või 2-5 tööpäeva jooksul,“ kirjeldab Priit kaupleja taktikat. Kui mees lõpuks raha tagasi saamiseks pretensiooni esitas, „leiti“ toode siiski „partnerlaost“. „Aga see jutt oli jällegi ainult venitamiseks! Mõne aja pärast selgus, et juba kohe-kohe kullerile üle antavat kaupa ei ole ikkagi olemas. Ja kui ma nüüd lõpuks enam rohkem oodata ei soovi ja raha tagasi nõuan, viitavad nad seadusandlusele, mille järgi on kauplejal veel kaks nädalat õigus mu raha kinni hoida,” on mees nõutu.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

29. november 2019, 02:23
POOLT JA VASTU | Kas minna mustal reedel ostlema või mitte?
28. november 2019, 19:38
Piiriülesed petuskeemid e-kaubanduses: kuidas end nende eest kaitsta?
11. november 2019, 15:22
E-smaspäev hullutab: korduma kippuvad küsimused, mida e-poodidest tellides teadma peaksid
4. november 2019, 20:00
HOIA RAHA KOKKU: 10 nippi, kuidas vältida emotsioonioste