Tarbija

Populaarne veebipood Reset.ee sulgeb uksed: kuidas oma kaup või raha veel kätte saada? 

Annaliisa Köss, 12. veebruar 2020, 16:00
Paljud tarbijad on sattunud olukorda, kus nad on tellinud e-poest www.reset.ee kauba, kuid kaupleja ei suuda seda lubatud aja jooksul tarnida. Foto: Igor Miske / Unsplash

Kui 10. veebruaril kirjutas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet oma Facebooki lehel, et neile on laekunud mitmeid pöördumisi tarbijatelt, kes ei saa enam Reset Eesti OÜ-ga telefoni teel kontakti ning ka kontori uksed Tallinnas aadressil Värvi tn 5 on suletud, siis eile teatas Reset Eesti OÜ esindaja TTJA-le, et ettevõte on otsustanud taotleda pankrotimenetluse algatamist.

See tähendab, et kui Reset Eesti OÜ pankrotiavalduse esitab, siis on tarbijatel võimalus esitada oma nõue ainult pankrotimenetluse raames, seisab teadaandes.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

29. mai 2020, 05:15
HOIA RAHA KOKKU: 10 nippi, kuidas vältida emotsioonioste
27. märts 2020, 05:22
E-poodidest tellimine on täies hoos! Vaata üle olulised ohukohad, mida teadma peaksid
19. märts 2020, 20:03
E-kaubanduse ohud: 8 nõuannet, mida enne ostu sooritamist kindlasti teadma peaksid
22. jaanuar 2020, 17:12
Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu: ostu saab nüüdsest tõendada ka pangaväljavõttega