Tarbija

E-ostlemine on täies hoos: kaupa liigub pesukäsnast mängukonsoolini. Kullerid: veel saame hakkama! 

Annaliisa Köss, 16. aprill 2020, 02:45
Praeguseid tarneaegu silmas pidades tasub Kaivi sõnul arvestada sellega, et ka e-poodidel on tööd rohkem ning tellimuste vormistamine võib võtta tavapärasest kauem aega.Foto: Mihkel Lendok

Viimase kuu jooksul, mil Eestis on kestnud eriolukord, on väga palju juttu olnud toidu ja esmatarbekaupade koju tellimisest, kuid ega inimesed pole ka teisi kaupu unustanud. E-poodidest soetatakse kõike alates kookoskiust pesukäsnast ja lillekimpudest lõpetades mängukonsoolide ja teleritega. Kuidas tulevad suurenenud pakimahtudega toime kullerid?

„Esimest korda elus ostsin e-poest kolm raamatut, sest sülearvutist e-raamatut lugedes tunnen end kui sunnitööl,“ alustab juttu Kersti, kes lisaks sellele, et kaup jõudis kiirelt pärale ning ta saab nüüd inimese kombel raamatut lugeda, on õnnelik veel sellegi üle, et tellimusega ei kaasnenud lisakulusid.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

16. aprill 2020, 22:45
OMNIVA KLIENDID ON KURJAD: järsku saab enne eriolukord läbi, kui pakk kohale jõuab
15. aprill 2020, 12:20
E-toidupoodide nimistusse lisandub veel üks suur kauplusekett
13. aprill 2020, 16:24
Tasuta ilutooteid müünud veebipood tühistas kõik tellimused: see oli inimlik eksimus
10. aprill 2020, 13:36
Omniva pakiäri juht pikast ooteajast: palun ärge valage viha meie töötajate peale välja, nad rassivad pühadeta ja oma tervise hinnaga