Tarbija

Tuntud mööblipood ei suuda klientide tellimusi täita ja peidab pea liiva alla 

Gerly Mägi, 22. aprill 2020, 13:02
Foto: Tiina Kõrtsini

Nipiraamatu toimetusse on pöördunud mitu mures lugejat, kes kurdavad, et on nädalaid tagasi tellinud JYSKi e-poest kaupa, kuid pole seda siiani kätte saanud. Tarbijakaitseameti hinnangul on JYSK rikkunud lepinguid klientidega.

„Kaup pole kuu ajaga meieni jõudnud,“ kirjeldab Viktor ja viitab, et pole oma murega üksi. „Vaadates tagasisidet ja kommentaare nende Facebooki lehel, siis pole me ainsad. Lihtsalt kaupa ei tule ja vastuseid kahjuks ka ei saa. Öeldakse, et võtame teiega uuesti ühendust, mida aga ei juhtu. Iga uue kõne peale tehakse nägu, et keegi ei tea asjast midagi,“ räägib Viktor.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

22. aprill 2020, 07:04
KULDREEGEL: kuidas e-poes šopates veenduda kaupleja usaldusväärsuses?
18. aprill 2020, 12:53
KINGITUS KUNDELE: vaata, mida toredat veebipoed ja restoranid pakki meeleheaks peidavad
16. aprill 2020, 02:45
E-ostlemine on täies hoos: kaupa liigub pesukäsnast mängukonsoolini. Kullerid: veel saame hakkama!
13. aprill 2020, 16:24
Tasuta ilutooteid müünud veebipood tühistas kõik tellimused: see oli inimlik eksimus